Den 18:e maj

Sen tapetseringen förra helgen så har jag vabbat måndag ledig tisdag, fixade det sista med tapetseringen och målandet av dörren så nu är det klart. Sen jobb ons, tor, fre,lör, och söndag. Jag gick hela 5 promenader förra veckan och tittade klart på hela första säsongen av Game of throns. Ikväll såg jag första avsnittet av säsong 2! Ibeftermidfags kom Jenna hit och slingade mitt hår så nu är det lite ljusare. Vi fikade på blåbärspaj. Andreas har fixat klart det sista mes plattorna på golvet i köket och så har vi tömt det helt. Imorgon så kommer mattläggaren hit. Ska bli kul att se resultatet sen. Även glassbilen kom förbi en sväng. Det är inte dåligt så här ute på landet. Imorgon så skulle även köket ha kommit, men så blir det inte det har blivit försenat och kommer söta tisdag istället och där sprack hela vår planering och killen som skulle hjälpa oss i helgen kan tyvärr inte nästa helg.. Så jag och Andreas får försöka så gott det går själva.. Vår vanliga otur.. 



Håret lite ljusare. 













Vårt fina kök nu.. Kaos. Nu är matsalen även vårt provisoriska kök.. 




Jag har fått upp garden i serveringshallen.. 

Jag sydde även ett par enkla kappor i spets till köket. 
Så får jag köpa nya när jag verkligen hittar va jag vill ha! 

Nej nu måste jag sova 
Mattläggaren kommer kl sju imon bitti. 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0