Torsdag den 28:e april!

Oj nu var det ett Ragnarsson jag skrev. Vad har hänt sen sist? 

Jag är inne på min 7:e vecka på nya jobbet. 
Jag tycker fortfarande att det är kul och går bra. Har gått över till att jobba 2-skift nu. Förra veckan jobbade jag eftermiddag och denna förmiddag och Andreas jobbar tvärt emot mig.. Det är allt lite jobbigt att gå upp 04.20 på morgonen/natten.. Men det går och dagarna går fort på jobbet. 
Imon slutar jag 12.45 och det ska bli skönt det. 

På lördag så öppnar suzis café igen! Äntligen så blir det vår och lite liv och rörelse här! 

Förra helgen så var mamma pappa Niklas och Petra med barn här. På fredagen så firade vi mig lite. Jag fick en jätte fin kristallkrona av mina föräldrar. På lördagen så städade vi i caféet. Och firade Niklas. I söndags så firade Andreas och barnen mig. Vi hade även 6- årig bröllops dag. Vi åkte på loppis i Moheda och åt ute. Jätte god bakad potatis med Skagenröra i Öhr. 


  I fredags. 


  I lördags. Alla hjälpte till! 



Bakad potatis i söndags. 




Barnen valde plättar! 

I tisdags när jag fyllde så efter jobbet åkte jag och barnen med mamma till Grand i Växjö. 




Lite födelsedags fika. 


Rolig gubbe inne på Ica maxi. 



Idag har vi varit i caféet och provsmakat lite fika som mamma bakat idag. 

Förrförra lördagen så var jag på fest hos Emmelie . Kul kul! 

Och på söndagen så var jag med barnen på familjegudstjänst . 






Mindre kul att sitta där apbakis Men det gick det med..

P&k 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0