10: e februari.

I lördags så åkte jag och Eddie på kalas hos hans kompis Oliver som fyllde 6 år tidigare i veckan. Kalaset var i gympahallen och det var uppskattat . Sen så skyndade vi oss hem för jag skulle jobba 14-21. Vilket jag också gjorde i söndags. 

Cajsa fick feber onsdags kväll och den höll i sig länge. Feber fri som först igår. Så idag lämnade jag av barnen på dagis efter att de varit hemma nästan en vecka. 
Ledig igår.  Var riktigt onyttig. Bakade ananaspaj på förmiddagen. Kyckling och pommes till middag och så gjorde vi semlor på kvällen.. Men jag hann iallafall med en timmes promenad.. Förra tisdagen så var jag hos alexsandra i Tenhult och fixade till barret. Toppade en del och så la vi en röd/lila färg i hårbotten. 




Vi fick även kycklingar förra veckan . Hela 11 st blev det. 








Paket öppning på kalaset. 



Tokfian igår som skulle flyga lite i luften. 

P& k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0