13:e februari lördag.

Äntligen ledig helg igen. 
Jobbade 14-21 igår så det är allt en kort helg.. Idag så gick jag upp med barnen kl 6.45. 
Vi åt frukost sedan så bakade jag en morotskaka, dammsög och skurade hela nedervåningen och städade toaletten. Och allt innan kl var 10.00 för då gick jag och Elin en 7 km promenad. 

För en stund sedan kom jag och barnen hem från Jenna. Vi var där och fikade och barnen lekte.  Sen så ska vi titta på mello. 

Imorgon är det alla hjärtans dag och mamma fyller år. Vi ska bowla i Jönköping och efter det ska vi äta mat på Soya och så ska vi avsluta med tårta hos mamma innan vi åker hem igen. 

P&k 



Promenad rundan gjor 2 dagar i följd. 



Gjorde slajm med barnen härom kvällen. 



Eddie och Nisse. 



Fint nere vid Mosjön! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0