27:e februari lördag

Ledig helg!!
Jobbade 8-17 i torsdag. 
Ledig igår idag och imorgon!!

Igår så kom pappa hit med blocketfynd. Axet matsalsmöbler som jag har viljat ha länge. Bord, 6st stolar och ett vitrinskåp! 


 

Super nöjd. Nu ska jag försöka sälja av det gamla.. 


Någon som vill köpa?? 

Sen så fixade och donade jag här hemma innan jag och barnen åkte hem till mamma och pappa. Vi hämtade mamma och sen åkte vi till A6 köpte skor till mig och barnen. Barnen fick ute skor och inne gympa skor då de ska börja på tabata nästa söndag. 

Sen så badade jag och barnen. 



Vi tittade sen på tv och tjatade. 
Imorse så badade barnen igen. De njöt i varma poolhuset när solen sken in! 



Sen så umgick vi med min kusin Maria hela dagen innan vi åkte hem igen. Nu ska jag och barnen mysa ner i soffan och titta på mello.  
Så gött att vara ledig i 3 dagar!! 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0