12:e januari!

Idag fyller Eddie hela 6 år inte klokt va tiden går fort. I höst så börjar han förskoleklass. Kl 07.00 steg vi upp för att sjunga och gratta han i sängen med paket! Han fick playmobil riddarborgen lego mm. Tror allt att han blev nöjd. Efter frukosten så satte vi ihop riddarborgen och han byggde med lego. 
Kl 10.00 åkte jag och barnen in till Leos lekland i Växjö. Jag hade lovat de det idag. Sån tur att jag är ledig idag. Cajsa fyllde också på en tisdag i höstas och då åkte vi till Leos i Jönköping. Binär vi här och har fikat lite. Barnen leker för fullt och jag sitter vid vårt bord och surfar lite och passar deras slush .  Sen så ska vi äta på Mc Donalds innan hemfärd! 





Eddie i sängen imorse. 





Nöjda fika barn. 


Grattis Eddie 6 år idag!!! 

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0