25:e januari

Då har det gått en månad sedan julafton. Och snart är januari slut. 
Sitter nu på min lunchrast. Jobb 11-21 idag. Ledig imon och jobb 7-18 på onsdag. Sen så är jag faktiskt ledig tor,fre,lör, och söndag! På torsdag när jag lämnat barnen på dagis så åker jag hem till Sara i Tenhult och sen så åker vi till Jönköping kl 10.15 går vi buss till Stockholm. Vi ska åka på en 22 timmarskryssning till Åbo så vi är tillbaka i Jönköping fredag kväll 21.15 det ska bli så skoj!!! Längsta som en tok! Vi ska äta en massa mat, och tjöta en massa skit och så har vi bokat massage på spa. Kommer att bli toppen!! Och så skönt att vara ledig lör, söndag när vi kommit hem. 

P&k 



Nyklippt Nemo 




Barnen i soffan igår. 




Igår efter jobbet så hämtade jag barnen och vi åkte till Sävsjö för lite fika! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0