30:e januari

Hemma igen! Jag och Sara har haft 2 toppen dagar tillsammans ute till sjös! 



Bussresan upp. Vi hade många glada skratt! 



Middag på kvällen på färjan. 




Några selfies Blev det allt. Haha 




Och en god drink innan läggdags .

Vi somnade runt kl 01.00 och gick upp kl 09.00 för att hinna äta frukostbuffén sen så kl 12.00 var det dax för lunchen. Proppmätt. Kl 13.00 gick vi till spat. Och kl 14.00 fick vi massage. Vi var hemma i Tenhult strax innan kl 22.00 jag sov inatt hos mina föräldrar och åkte hem idag kl 10.00 efter frukosten. Nu har barnen varit iväg och lekt hos kompisar. Vi har ätit kvällsmat och myser nu i soffan med taxfree godiset som jag köpte. 



Tack för dessa dagar! Bästis!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0