9:e juni

Vilket väder det har varit de senaste veckorna. Så underbart med sol och värme! 
Förra veckan så var vi långlediga. Fre-mån. Så skönt att ha bytt jobb så jag också äntligen får vara ledig på röda dagar. Hela helgen så fixade vi , rensade och städade i trädgården och så badade vi varje dag! 



Rensat mellan plattorna. 




Brände ryggen. 







Upp i det blå! 




Eddie har sparat sitt långa hår i ett år nu. Men i helgen så snaggade vi av allt! Han ville ha lika kort som far sin nu. 




Jag var iväg på tjejkväll för 2 veckor sedan. Super mysigt. Med mat på tenhults krogen och husvisning hos Sara och Annelie i Tenhult och så sov jag och Frida i mina föråldrad hus där vi avslutade med bad i deras pool och tjöt och drinkar! 



Jag och Frida! 




Annelie och Sara i telefonernas värld. 

I fredags så tog jag med mig barnen och åkte till Ullared helt själv med de! 
Det gick faktiskt riktigt bra! 



Mat paus




Bra parkering. Nära ingången. 







På vägen hem så stannade vi och badade och lekte i Ohs.




Linus och hand tjej Zara gick pp balen i fredags med. 


Så tjusiga så! 








Min lilla fotomodell! 

I tisdags så var vi på Anustchas student bjudning. 



Grattis!

Och idag har vi varit på Malins. Glömde dock att ta kort.. 

Och så åkte vi mammas och pappas nya buick dit! 



Nu ska jag se finalen av Biggest Loser.. 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0