Midsommar 2016!

I fredags morse så packade vi in oss i bilen och åkte till Skara och Skarasommarland. 













Det var lugnt med folk så barnen (och jag) åkte en massa karuseller utan kö. Så skönt! Medans Andreas satt i skuggan på en bänk... 

Sen så var det dax för bad och lek i lekparken och köpa lite lotter innan vi åkte till campingen. Mamma och pappa var redan där och hade fått upp deras förtält och gjort kvällsmat. Vi skog upp våra tält och så åt vi. Sen så gick vi en promenad runt campingen innan det var dax för tårta och kaffe. Barnen hittade fort någon att leka med så kl 00.00 låg vi i våra tält! 







Jag Siv med Cajsa och Andreas med Eddie. Men det blev inte många timmars sömn. Det var varmt och knott så kl 07.20 steg vi upp.. 

Andreas mådde dåligt av att inte sovit och förkyld. Så han åkte hem efter frukosten. Men jag och barnen gick in med mamma och pappa för dag 2 på sommarland. Repris från fredagen. Karuseller, bad, lekpark, glass, korv, sockervadd, godis bus och lek! 










Väl på campingen igen så blev det ett glas vin och grillat! 







Kl 23.30 kom vi isäng.. 
Och kl 08.39 vaknade vi idag.. 

Vi åt frukost och packade ihop. Vi gjorde ett stop i Mullsjö på vägen hem hos min farbror Ingvar. Många gona bilar har han! 








Vi har haft en helt toppen helg! Med sol och värme!! Inte en droppe regn eller åska som det verkar har varit i övriga landet.. 







Roligt i bilen hem! 

Nu så är det jobb i 2 veckor innansemester i 4 veckor väntar!! 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0