Tisdag den 14/6

Eftermiddags jobb denna vecka. 

I lördags kom Niklas hit och lämnade av Filippa och Felicia . De skulle sova över för första gången. Barnen var väldigt glada och uppspelta över detta!
Vi åkte till Eva Spångberg och tittade på djuren sen så tog barnen ett kvällsdopp i Mosjön och så åt vi en glass hos mamma innan vi åkte hem och åt pizza till kvällsmat och så tittade vi på en film innan det var dax att sova. 
Men det tog allt tid för de små att somna. Kl var nog över elva innan de somnade. Och upp kl 07.20 i söndags. 

Vi bakade bullar på morgonen och så hälsade vi på hos mamma innan jag tog med alla barnen och åkte till Tenhult. Vi badades mamma och pappas pool sen så åt vi pizza hos Niklas och Petra och så hälsade jag och barnen på hos min bror Tobias och barnen var nog i deras bubbelpool 1,5h 
Kl åtta var mamma och pappa i Tenhult. Vi pt kvällsmat och tjatade i soffan tills kl var 23.30 vi sov över. 

Så igår när frukosten låg i magen så hälsade vi på hos Anneli och hennes pojkar och sedan så åkte vi hemåt kl 09.30 jag lämnade barnen på dagis och vidare hem för mat, dusch och iväg till jobbet. 

Nu ska jag lämna barnen på dagis om en timme sen ska jag ta mig en promenad. Och så blir det till att laga mat, äta och duscha som vanligt när jag  jobbar eftermiddag.  







På Eva Spångberg 







Natti natt. 




I bubbelpoolen hos Tobias. 




Min fina mamma. 




Hos Anneli. Härlig utsikt över tenhultssjön från hennes balkong!! 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0