1:a mars ledig tisdag!

Då var det dax för en ledig tisdag igen! 
Idag ska jag till tandläkarn i Sävsjö kl 13.00 tror att jag har ett hål som behöver lagas.. Typiskt kommer bli dyrt det där.. Barnen får vara på dagis under tiden. Skönt så slipper jag ta med de.. 

Annars så är det inget inplanerat idag.. :) 
Sen så är det dax för 6 dagars jobb på raken igen.. På fredag jobbar jag bara 7-14 sen så ska jag köra Eddie på kalas 15-17! 


I söndag så åkte jag och barnen till Emmelie i Lammhult vi träffades i lekparken. Det var kallt. Sen så gick vi in till henne och så firade vi Maya som fyller 5 år i veckan. Vi åt korv och glass sen så gick vi till skogen och avslutade i lekparken igen. En riktigt toppen dag! 


 


Bus i skogen. 

Nästa helg ska Andreas ta med sig barnen hem till sina föräldrar och så ska jag ha tjejkväll här hemma. Sara, Frida och Annelie kommer på besök. Förra året träffades vi hemma hos Frida. Vi ska börja med att ses här och fika lite sen åka in till Sävsjö och bowla kl 18.00 sen ska vi äta på China. Innan vi åker hem till mig igen och avslutar kvällen med lite gott att dricka. Och så sover de över så det får bli en god frukost på söndag morgonen och slapp i soffan. 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0