Bomben är släppt!

Jag har fått nytt jobb!!! 

Jag har inte trivs så bra på Ica med att nästan endast bara sitta i kassan så jag har kollat runt efter lite annat att söka.. 

Förra tisdagen så åkte jag till Rörvik och knallade in på Svensson och Linner och frågade om de behövde personal? Och det gjorde de. Jag fick en rundtur i fabriken på en gång. På onsdagen så ringde de och frågade när jag kunde börja!!   

Så igår var jag där igen och tackade ja till jobbet. Sen så fick jag åka direkt till Ica och prata med min chef och sa upp mig. Eftersom att jag går på en sjukvikariat så har jag bara 14 dagars uppsägningstid. Så jag slutar på Ica den   14:e mars och börjat på mitt nya den 15:e mars. Svenson och Linner är ett möbelsnickeri företag/ industri. Jag kommer att ha hand om en station. Ska bli skoj att testa på något helt nytt. 

Dock så kommer jag att jobba 2-skift
Förmiddagsvecka mån-fre 05.00-13.30
Eftermiddagsvecka mån-tor 13.30-22.15

Tycker ändå att det är bra tider!! 

Nu kommer det att hända grejer.. 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0