Magsjuka...

I fredags så klagade Cajsa på ont i magen hela dagen.. Vid fyra snåret så kräktes hon. Och sen kl sju riktigt rejält.. I lördags ingenting och igår 48h efter spyan i fredags så kräktes hon igen.. Hon hade klagat på ont i magen hela dagen igår med.. Idag har hon visst varit dålig imagen.. Hoppas att det går över fort nu och att vi andra slipper.. Det var visst barn som hade spytt på deras dagis i fredags.. Så antagligen någon som lämnat sina barn tidigare än 48h . Att folk inte kan hålla sina barn hemma.. 

Nu har jag gjort min 6 dagars vecka på jobbet. Nästa måndag jobbar jag min sista dag på Ica.. Ska bli så skönt!! 
Nu har jag även jobbet min sista helg på väldigt länge!! Kanske hoppar in och jobbar någon helg hos mamma i sommar.. 

P&k 



Lilla fina.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0