Snart är det påsk!

Idag är det en vecka sedan jag bytte arbetsplats! Jag tycker fortfarande att dagarna bara springer iväg. Andreas började sitt nya jobb igår. Han skulle visst börja med att jobba natt i 4 veckor.  Så jag får fortsätta jobba dag 3 veckor till. På torsdag slutar jag kl 14.00 sen så blir det långhelg. Länge sedan jag var ledig en hel helg med röda dagar. Ska bli skönt det. På torsdag efter jobbet och jag hat hämtat banen så ska vi åka till Lammhutl och hem till en som heter Monica. Hon har en massa hundar och just nu flera hundvalpar hemma. Ska bli mysigt att gosa lite med de. På fredag ska vi umgås med Emmelie och hennes barn. Och på lördag så åker vi till mina föräldrar och stannar till söndag eller måndag. Inte riktigt bestämt än.. Så det blir fullbokade lediga dagar.. 

Idag sö var det äggjakt på Hjälmsbodarna. Jag och barnen tog med mamma och åkte dit. 




Roligt när det händer något i närheten. 




Glada barn!! 

P&k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0