22:a maj

Ytterligare en helg går mot sitt slut. 

I fredags så packade jag in barnen och Nemo i bilen och så styrde vi färden mot svärföräldrarna i finnerödja. 

Vi stannade till i Hjo på Hem &Hobby 
Och i Karlsborg tog vi en fika

När vi kom fram så åt vi biffar och klyftpotatis. 

Andreas dök upp strax innan kl sex. Han tog bussen så fick han med sig fyrhjulingen. Jag var ledig så vi åkte tidigare. Andreas slutade kl 13.00 så han åkte senare. 

Igår så hjälpte vi Andreas bror Kristoffer att flytta. Han har köpt sig ett jätte mysigt litet hus. 




Och på tomten fanns det en litet rött torp. 




Så fint. 

Och så träffade vi barnens nya kusin Vince för första gången. 




Idag så satte jag mig i bilen och körde hem kl tre. Var hemma strax innanför sex då kom Elin förbi  och vi tog en 8 km lång promenad. Nu är jag redo för sängen.. Upp 04.20 imon. Andreas och barnen stannade och åker hem imon bitti. Han jobbar ju eftermiddag nästa vecka. 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0