7:e maj!

Galet vilket väder. Hela veckan har bjudit på sol och 20 grader. Kunde man inte tro förra veckan när det snöade i princip varje dag.. 

Denna vecka var det kortvecka på jobbet och eftermiddag. Så gött. Varje dag när jag lämnat barnen på dagis så passade jag på att ta mig en långpromenad. 

Igår så åkte vi till Jönköping sen till Tenhult och hämtade upp min kusin Maria som följde med oss hem. Vi åkte en sväng till svinasjön. Barnen badade. Första doppet för iår. Sen så åkte vi en sväng i bubblan och hälsade på mina föräldrar sen så grillade vi och satt på altanen och drack vin! 

Idag då åt vi frukost åkte till Mosjön där barnen doppade fötterna och lekte i vattnet. Sen så åt vi mat hos mina föräldrar. Och sedan åkte vi till Tenhult för att lämna av Maria. Vi passade på att hälsa på hos Sara och barnen. Vi var hemma igen strax efter 18.00. 



En glass vid sjön i torsdags. 





P&k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0